İNAT TV UYGULAMASİ NEDİR




Teknojinin gelişmesi ile artık bize bazı kolaylıklar sağlamıştır.Bu imkanlardan biride artık cep telefonlarımızdan TV izleme imkanı veren uygulamalardır.

Uygulamalardan biride İnat tvdir bu uygulama sayesinde artık cep telefondan televizyon izlemeye olanak sağlamasıdır.

Tek yapmanız gereken uygulamayı indirip kurmanız gerekmektedir.İnat TV sadece cep telefonda kullanabilen bir uygulama değildir.

Bilgisayarlarda kullanabilirsiniz.Tablet ve akıllı televizyonlarda kullanılabilir.Teknolojinin gelişmesi ile birlikte artık TV boxlardada kullanılabiliyor.Bunun için televizyona abarat takılması gerekiyor.

Ben mesela Xiomi Mi Scikte kullanıyorum.İnat TV ve İnat TV pro uygulaması diye iki çeşit ürünü vardır.Uygulamayi indirip kuruyorsunuz.

Bu uygulama sayesinde uydudaki kanallara hatta bazı ücretli kanallara bedava kullanabilirsiniz.

Uygulamada dizi film gibi bölümlere ayrılmaktadır.Ben Leyla ile Mecnun dizisini burada izledim.

Uygulamanın can sıkıcı yönü çıkan reklamlar arkadaşlar bu uygulamanin sağlıklı yaşaması için reklamlara ihtiyacı vardır.Yoksa ayakta duramaz.

Tabi lig heyecanı ve şampiyonlar ligini sevenlerde bu uygulamayı kullanabilir.Uygulama sade ve kullanışlıdır.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mİ STİCK NEDİR BEN NEDEN ALDİM

VODAFONE TV UYGULAMASİ İNCELEMESİ